دریچه ی فناوری اطلاعات
دریچه ی فناوری اطلاعات

دریچه ی فناوری اطلاعات

استفاده از تانک به‌جای سرویس مدرسه (عکس)

آقای «نیک مید» شهروند 53 ساله انگلیسی، هر روز با یک تانک 17 تنی دو پسر خود را به مدرسه می‌رساند! او صاحب بیش از 120 زره‎پوش و تانک با ارزش تقریبی 2 میلیون پوند است و اجازه دارد به‎طور قانونی از آن‎ها استفاده کند.
تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

تانک، سرویس مدرسه،‌ عکس

میزان تمرکزتان چقدر است؟ + دانلود بازی

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ در برخی از مواقع بازی ها می توانند نمایانگر توانایی ها و ویژگی های افراد باشند، بازی Stop the ring جزو بازی هایی است که می تواند توانایی و تمرکز مغزتان را مشخص کند، سناریوی بازی بسیار ساده است، یک توپ در داخل یک دایره می چرخد و شما باید آن را در منطقه زرد دایره متوقف کنید، هر چه در بازی پیشرفت کنید، منطقه موجود برای توقف توپ کوچک تر خواهد شد و افرادی قادر به گذراندن مراحل هستند که دارای تمرکز بالا باشند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گیم پلی اعتیادآور، نمایش بالاترین امتیازات کسب شده، کنترل ساده بازی و ... اشاره کرد. توجه داشته باشید که بهترین دستاورد این بازی می تواند انگیزه افزایش رکورد باشد، این ویژگی سبب افزایش تمرکز شما می شود.

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 11.9 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

راه‌های سلامت دهان و دندان چیست؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بعضی ها فکر می کنند رعایت نکردن بهداشت دهان و دندان صرفا منجر به بد رنگ شدن دندان ها و یا بوی بد دهان می شود. اما بهتر است بدانید که سلامت دهان می تواند روی سلامت کل بدن تاثیر جدی بگذارد و عدم رعایت بهداشت صحیح آن، خطرات جدی برای دیگر اعضا به وجود بیاورد و ما را در معرض بیماری هایی مانند بیماری های قلبی عروقی، دیابت و حتی سرطان قرار دهد. اگر به سلامت دهان و دندان خود اهمیت می دهید، دریچه پیشنهاد می کند، برنامه ایرانی "دهان و دندان" را به صورت رایگان دریافت کنید. از مطالب موجود باید به مواردی چون: 5 درمان طبیعی بیماری لثه، 7 اشتباه رایج در مسواک زدن، بهترین روش برای سفید کردن دندان و ... اشاره کرد.

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 2.1 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر

اکسپریا E4 سونی با طراحی جدید فاش شد + آخرین تصاویر

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ سونی خود را برای معرفی گوشی هوشمند Xperia E4 برای بازار میان رده آماده می‌کند. گوشی ارزان قیمت Xperia E4 مناسب برای دوست‌داران گوشی‌های با صفحه نمایش بزرگ خواهد بود که سونی در طراحی این گوشی از یک زبان طراحی جدید به نام آمنی بلنس بهره برده در آن گوشی از طراحی تخت فاصله گرفته و منحنی‌تر شده است و می‌توان گفت که تنها شباهت آن به گوشی‌های اکسپریا تنها دکمه Power آن باشد.








مشخصات فنی منتسب به Xperia E4: پردازنده‌ی ۴ هسته‌ای با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز ساخت مدیاتک مدل MT6582، صفحه‌نمایش ۵ اینچی qHD، ۸ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین‌های ۵ و ۱.۹ مگاپیکسلی، یک گیگابایت رم و با وزرنی 145 گرم خواهد بود. قرار است این گوشی هوشمند با اندروید ۴.۴.۴ با قابلیت به‌روز رسانی به اندروید ۵ آبنبات چوبی عرضه شود.

احتمالا Xperia E4 با قیمت حدودی ۲۰۰ دلار عرضه شود و شاهد آن در نمایشگاه CES 2015 لاس‌وگاس شویم. اگر این تصاویر فاش شده در خصوص Xperia E4 واقعی باشند طراحی آن را می‌پسندید؟

Oxford، قدرتمندترین دیکشنری برای تلفن‌های هوشمند + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما کاربران اگر جز آن دسته کسانی هستید که زیاد به مترجم همراه و یا یک دیکشنری خوب و رایگان احتیاج دارید این نرم افزار دیکشنری را از دست ندهید. آکسفورد نام یک دیکشنری پر قدرت است که می تواند در کسری از ثانیه متون شما را ترجمه و یا به زبانی دیگر انتقال دهد. این نرم افزار بیشتر برای استادان دانشجویان و دانش آموزان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید آکسفورد در زمینه طراحی دیکشنری اول است و حال ما این دیکشنری پر قدرت را در اختیار شما کاربران دریچه قرار داده ایم که به وسیله آن می توانید متن های آماده خود را به هر زبان دیگر و یا لغات خود را در این دیکشنری جستجو کنید.


   

 • دانلود و مشخصات فایل



دانلود

 • حجم: 5 مگابایت
 • نسخه: 1.5.0
 • اجرا در: iOS 5.0 و بالاتر/ اندروید 2.3 و بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

یک تقویم حرفه‌ای به همراه اوقات شرعی + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ overview نام یک تقویم حرفه ای کاملا رایگان است که می توان روز شمار خوبی برای تلفن همراه شما کاربران دریچه باشد. این تقویم حرفه ای یک محیط زیبا و کاملا گرافیکی را در اختیارتان می گذارد که آرامش و جلوه ای زیبا را به گوشی شما می بخشد. این نرم افزار که به تازگی در اپ استورهای انواع سیستم عامل ها منتشر شده توانسته با بیش از 10 هزار بار دانلود جز برترین نرم افزارها به شمار برود. این نرم افزار از قابلیت های زیادی همانند روزشمار، تقویم سالیانه و اوقات شرعی بهره می برد و یا اینکه شما کاربران می توانید روزی یا تاریخ تولدی را مشخص کنید تا آن را به شما یادآوری کند. از دیگر قابلیت های این نرم افزار به ساعت گویا و همچنین ساعت هشدار اشاره کرد که می تواند شما را در صبح ها بیدار و یا رویدادی را به شما هشدار دهد.


  

 • دانلود و مشخصات فایل



دانلود


 • حجم: 6 مگابایت
 • نسخه: 1.6.0
 • اجرا در: iOS 6.0 و اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

با این برنامه شبکه کردن را یاد بگیرید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ابتدا توضیحی در مورد شبکه می دهیم و شبکه چیست؟ شبکه‌ مجموعه‌ای‌ از سرویس‌ دهنده‌ها و سرویس‌ گیرنده‌های‌ متعددی‌ می‌باشد که‌به‌ یکدیگر متصل‌ هستند. در این‌ بین‌ سرویس‌ دهنده‌ها (server) نقش‌ سرویس‌ دهنده‌ و خدمات‌ دهی‌ و سرویس‌ گیرنده‌ها (Client) نقش‌ سرویس‌ گیرنده‌ یا همان‌ مشتری‌ را بازی‌ می‌کنند. شاید شما هم جزء آن دسته از کاربران باشید که دوست دارید شبکه کردن را بیاموزید یا کمی در مورد شبکه اطلاعات داشته باشید پس همراه دریچه باشید.
آموزش شبکه

شبکه
دریچه فناوری اطلاعات این بار نرم افزاری برای دانلود قرار داده است که نکات کاربردی و مهم شبکه را به شما آموزش می دهد.  با این برنامه آموزشی ساده و کاربردی خواهید توانست کامپیوترهای خود را با هر ویندوزی به یکدیگر شبکه کنید. همچنین می‌توانید کامپیوتر و دستگاه اندرویدی خود را به وسیله وایرلس به یکدیگر شبکه کنید و فایل‌هایتان را به اشتراک بگذارید. تمامی مراحل آموزشی این برنامه به صورت تصویری و با گویشی ساده و روان بیان شده که شما با کمترین دانش کامپیوتری خواهید توانست نسبت به شبکه کردن دستگاه‌های خود اقدام کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم:  3.88 مگابایت
 • نسخه: 2.0.3
 • اجرا در: اندروید 2.3 به بالا
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

سیم کارت‌هایی رند به قیمت مازراتی + جدول

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ معمولا چیزی که می‌خریم باید مبلغی که در قبال آن پرداخت می‌کنیم ارزش آن را داشته باشد اما در این گزارش می‌خواهیم از قیمت فروش سیم کارت‌هایی رند برایتان بگوییم که ظاهراً اعتقادی به این قاعده ندارند. مدت‌هاست که فروش سیم کارت‌های رند اپراتورهایی نظیر همراه اول، ایرانسل و رایتل رونق پیدا کرده است، در حال وبگردی بودیم که با اعداد و ارقام نجومی در فروش سیم کارت‌های رند برخورد کردیم.

اپراتور

خط

قیمت

همراه اول

09121111111

5 میلیار تومان

همراه اول

*091211101

1 میلیارد و 300 میلیون تومان

همراه اول

09121101111

580 میلیون تومان

همراه اول

09121111012

300 میلیون تومان

همراه اول

09121008888

130 میلیون تومان

همراه اول

09121009898

64 میلیون تومان

همراه اول

09121722282

6 میلیون تومان

ایرانسل

09359999999

120 میلیون تومان

رایتل

09202202

40 میلیون تومان


معمولا ما شماره‌ها را در دفترچه مخاطبین تلفن همراهمان ذخیره می‌کنیم و کمتر پیش می‌آید تا بخواهیم برای تماس با مخاطبی شماره گیری کنیم، پس آیا واقعا پرداخت چنین مبالغی در قابل این سیم کارت‌ها ارزش دارد؟ به هر حال سیم کارت‌هایی با شماره‌های معمولی هم وجود دارد که با قیمت‌هایی کمتر از 25.000 تومان می‌توانیم خریداری کنیم.

آیا شما حاضرید همچین مبلغی در قبال خرید سیم کارت‌های رند هزینه کنید؟

این برنامه را حتما بر روی ویندوز رایانه‌تان نصب کنید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ویندوز رایانه دارای بخش های مختلفی است که برای ایجاد تنظیمات اختصاصی بر روی آن ها باید گاهی زمان های طولانی را صرف کنیم، که غالبا موفق به انجام تنظیمات اختصاصی نمی شویم، برنامه Uniblue SystemTweaker یکی از برنامه های پیشرو در زمینه بهینه سازی و اختصاصی سازی تنظیمات ویندوز برای زیباسازی و بهینه سازی است، رابط کاربری نرم افزار بسیار مناسب طراحی شده و برای انجام تنظیمات اختصاصی نیازی به آموزش نیست، جالب است بدانید که برنامه بیش از 50 ابزار مختلف برای ایجاد تغییرات را در اختیار شما قرار می دهد. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: ارائه اطلاعات کامل ویندوز و رایانه، آسان سازی کار با ریجستری، افزایش سرعت پل های ارتباطی و ... اشاره کرد.


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 4.6 مگابایت
 • نسخه: 2.0.10.0
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8

شما به یک چالش هوایی دعوت شده‌اید + دانلود بازی

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از آرزوهای نوستالژیک اکثر افراد در کودکی تبدیل شدن به یک خلبان هواپیمای جنگی است، اگر به آرزو خود نرسیده اید، می توانید به صورت مجازی و در گوشی یا تبلت اندرویدی خود تبدیل به یک خلبان کار کشته جنگی شوید و به ماموریت های فوق سری بروید. در این بازی Fox one شما باید به مصاف تروریست های مزدور در سراسر جهان بروید و آن ها را نابود کنید، البته توجه داشته باشید که آن ها به جدیدترین امکانات دفاعی مجهز هستند و می توانند زندگی شما را به چالش بکشانند. از ویژگی های بازی می توان به مواردی چون: گرافیک و گیم پلی فوق العاده زیبا، 15 مرحله گوناگون، وجود سلاح های مختلف و ... اشاره کرد.





 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 38.8 مگابایت
 • نسخه: 1.0.3
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر