دریچه ی فناوری اطلاعات
دریچه ی فناوری اطلاعات

دریچه ی فناوری اطلاعات

با صدا سفینه را هدایت کنید + دانلود بازی

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یک بازی ایرانی که با فرمان صوتی کار کند برای شما شاید دور از باور باشید ولی این یک حقیقت است. بازی زوپ یک بازی ایرانی است که با صدای شما کار می کند. در نگاه اول این بازی گیم پلی شبیه فلاپی برد یا پرنده دیوانه در تهران باشد ولی به محض ورد به محیط بازی شما کاملا شگفت زده می شود و انتظار چنین بازی هیچانی را نخواهید داشت. دریچه فناوری اطلاعات پیشنهاد می کند که این بازی را در محیطی آرام و کم صدا بازی کنید زیرا سفینه شما به صدا حساس است و در صورتی که در محیطی پر سرصدا قرار بگیرد سفینه اوج می گیرد و شما نمی توانید به مسابقه خود ادامه دهید. به گفته سازندگان بازی این بازی که با فرمان صوتی و گفتن کلمه زوپ اجرا و اوج می گیرد ولی با دیگر فرمان های صوتی واکنش نشان می دهد.

بازی زوپ زوپ

پس از دانلود این بازی از دریچه فناوری اطلاعات و اجرای بازی توضیحاتی در مورد بازی به شما داده می شود و پس از آن توضیحاتی در مورد صوت و تنظیمات آن به شما داده می شود، پس از پایان توضیحات وارد مرحله بازی می شوید و با لمس صفحه نمایش بازی شروع می شود و شما با فرمان صوتی سفینه را از بین موانع رد می کنید و نام خود را بین رکوردداران این بازی ثبت می کنید و رقیبی سرسخت برای دیگر بازیکان می شوید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

بازی زوپ بازی زوپ بازی زوپ

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 11.22 مگابایت
 • نسخه: 1.2
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

ایرانسل بسته نامحدود اینترنت همراه عرضه کرد

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ بسته شبانه نامحدود اینترنت همراه ایرانسل با اعتبار زمانی یک روزه با قیمت 3 هزار تومان و بسته شبانه نامحدود هفتگی ایرانسل هم با قیمت 10 هزار تومان از طریق کددستوری ویژه #5*555* در اختیار مشترکین سیم کارت‌های اعتباری ایرانسل قرار گرفته است.


بدین ترتیب مشترکین اعتباری ایرانسل می‌توانند بر اساس برآورد خود از نیازشان به اینترنت، مناسب‌ترین بسته را در دوره‌های روزانه و هفتگی شبانه انتخاب کرده و هزینه اینترنت همراه خود را تا حد چشمگیری کاهش دهند. بسته‌های نامحدود شبانه ایرانسل در بازه زمانی ساعت 2 تا 8 صبح قابل استفاده هستند.

اطلاعات بیشتر در خصوص خدمات اینترنت همراه ایرانسل مبتنی بر فناوری های EDGE، 3G و 4G و همچنین سبد متنوع بسته‌های اینترنت همراه کشور، از طریق وبسایت رسمی این شرکت به نشانی www.irancell.ir قابل مشاهده است.

این نرم افزار سوالات قرآنی شما را پاسخ می‌دهد + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ ما همیشه در ذهنمان سوال های بسیار زیادی داریم که به جواب بعضی از این سوالات می رسیم و بعضی دیگر از این سوال ها بی پاسخ باقی می مانند. اگر کمی دقت کنیم و البته وقت بزاریم می توانیم جواب همه سوالات را بدست بیاوریم. تا حالا شده یک سوالی داشته باشید ولی کسی نباشد پاسخ دهد؟ از این پس سوالات خود را از قرآن بپرسید بهترین جواب ها و منطقی ترین جواب ها را دریافت خواهید. آیا تا به حال وقت گذاشته اید سوالات خود را از قرآن کریم بپرسید؟ امروز دریچه فناوری اطلاعات نرم افزاری برای دانلود قرار می دهد که قرآن جواب همه سوالات ما را می دهد.
سوالات قرانی

نرم افزار از قرآن بپرس شامل بخش های مسائل اجتماعی، مسائل اعتقادی، رابطه با خدا، اخلاق، ما و دشمنان تقسیم شده است که در این بخش ها سوالات فراوانی پرسیده شده است که به تک تک سوالات پاسخ داده شده است. نرم افزار از قرآن بپرس حاوی یکصد پرسش جوانان و پاسخ قرآنی آن به همراه تلاوت آیات به همه پناهندگان به حریم وحی تقدیم می گردد. که این نرم افزار به سفارش وزارت ورزش و جوانان تهیه و منتشر شده است.
 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 6.42 مگابایت
 • نسخه: 4.0
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

با گوشی خود مشاعره کنید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شعر بازی یک تلاش ذهنی شیرین است شعرهایی را از دوران مختلف زندگی به یادتان می آورد اما این فقط یک شعر نیست که به یادتان آمده کلی خاطره ی شیرین زنده می شود راستی شعرهای دوران ابتدایی یادتان هست. باز باران با ترانه با گهرهای فراوان می خورد بر بام خانه یا دیگر شعر ها... در این بازی شما به هیچ عنوان نمی توانید داور مسابقه را گول بزنید و امتیاز بگیرید. بله درست شنیدید این بازی یک داور حواس جمع دارد که نمی توانید آن را گول بزنید و یک شعر ساختی بخوانید تا به شما امتیاز و سکه دهد شما باید یک شعر از شعرای معاصر و یا شاعران بزرگ بخوانید تا بتوانید امتیاز لازم را از داور مسابقه بگیرید. این بازی به قدری شیرین و دل چسپ است که شما ساعت ها مسابقه می دهید و تلاش می کنید از گوشی خود جلو بزنید. بزرگترین رقیب شما در بازی گوشی همراه شما می باشد که باید استعداد ادبی خود را به رخ همه بکشید.

شعربازی

اما چگونه بازی کنیم؟ در این بازی یک بیت شعر می گوید و شما با توجه به حرف پایانی حریف پاسخ می دهید. اگر درست گفتید امتیاز می گیرید. وقتی امتیازها به تعداد معین رسید به دور بعد صعود می کنید. پس از صعود به دور بعد می توانید از شعرهای استفاده شده در مرحله ی قبل نیز استفاده کنید. اما این کار برنامه ریزی شده است نهایتا تعداد امتیازی که برای پاس مرحله لازم است افزایش پیدا می کند و ممکن است کم بیاورید و چون مرحله را پاس نکردید نمی توانید شعر تکراری استفاده کنید اینجاست که از سلوله های خاکستری خود کار می کشید البته در این شرایط می توانید با کلیک روی آیکن استاد که حامی شماست با توجه به تعداد سکه های کسب شده یک یا چند بیت بپرسید، نهایتا متوجه خواهید شد روز به روز پیشرفت کرده اید و ظرفیت یاد سپاری مغزتان بیشتر می شود. این بازی برای کسانی که علاقه شدید به شعر و ادبیات دارند توصیه می شود.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

شعربازی شعربازی شعربازی

 • دانلود و مشخصات فایل

دانلود
 • حجم: 863.31 کیلوبایت
 • نسخه: 1.8
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

گردن درد، دردی خاموش

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ من خودم یکی از افرادی هستم که به دلیل شغلی که دارم خیلی پای کامپیوتر، موبایل ، تبلت، تلویزیون و مواردی از این دست می نشینم.

گاهی آنقدر محو کارم می شوم که گویی اصلا گذر زمان را احساس نمی کنم و شاید تا 10 ساعت هم مدام پای یکی از این ابزار های ارتباطی نوین مشغول باشم  وقتی کارد به جانم می خورد تازه می فهم که چه گردن دردی گرفته ام و دیگه کار از کار گذشته و باید دردش رو تحمل کنم و اینجا دیگه از کارم و این ابزارهای ارتباطی بیزار می شوم و پرتشون می کنم یه گوشه ای، اما به نظر شما این راه راه درستی، خب خودم هم می دونم که درست نیست، اما باید چه کاری انجام دهم، کار من دائما با کامپیوتر و لپ تاپ و موبایل و ... است.

یکی از دوستام یه دکتر به من معرفی کرد که می دونه باید از این ابزارهای ارتباطی به چه مقدار و اندازه ای و به چه نحوی استفاده کنیم که دچار آسیب دیدگی های جبران ناپذیر نشیم،‌ یک روز رفتم و سری به مطبش زدم.
در مطب دکتر پر بود از افرادی که مثل من بیش از حد از این ابزارهای نوین استفاده کرده بودند، یکی مثل من گردن درد داشت،‌ یکی دچار کمردرد شده بود و دیگری مشکل زانو پیدا کرده بود،‌ خلاصه منشی یکی یکی اسامی را صدا می زند، آقای فلانی،‌ چند بار اسم را تکرار کرد اما اون آقا توجهی نمی کرد، چون همش سرش توی موبایل بود، منشی چند بار دیگر اون آقا رو صداد زد اما بازهم نشنید و محو تکنولوژی شده بود انگار در این دنیا نیست، خلاصه نوبت به اسم من رسید و رفتم داخل.

دکتر فاتح که عمری ازش گذشته بود، فردی جا افتاده و ساده بود و گفت جوان چی شده، ماجرا را برای شرح دادم و بعد از تمام شدن صحبتهام سرش رو انداخت پایین و بعد از چند لحظه سکوت گفت، که چرا به استفاده ناصحیح از ابزاری که خودمون خلقش کردیم به سلامتیت توجه نکردی، جوابی نداشتم و سکوت کردم، بعد هم از اینجا شروع کرد که خداوند بدن انسان رو با تمام پیچیدگی هاش برای کارهای بهتر خلق کرده و ما در قبال این بدن مسئولیم، کارکردن به بهانه ی از بین بردن نعمت الهی که صحیح نیست.

دکتر فاتح برای درمان من شروع کرد به آشناکردن خودم با بدنم،‌ در واقع یک کلاس خداشناسی گذاشت چرا که ما داریم برای خداشناسی اول باید خودشناسی داشته باشیم،‌ خلاصه نوبت به اندام گردنم رسید با گردن جزو یکی از مهمترین اندام های انسان هاست شاید در صورت آسیب دیده گیجبران آن سخت و گاهی غیر ممکن باشد.

گردن انسان شامل 7 مهره است که بعد از کمر، شایع ترین مفاصل مستعد آرتروز، ساییدگی و کاهش فاصله و فتق دیسک است. البته مهره های گردنی از آنجایی که نخاع و ریشه های عصبی بسیار مهمی را در برگرفته بسیار حساس تر از مهره های کمری هستند و آسیب های جدی این ناحیه می تواند باعث فلج کامل دست ها و پاها گردد.

عوامل متعددی باعث ایجاد درد در گردن و متعاقب آن دردهای تیر کِشنده و جان فرسایی در دست ها می شود از جمله این عوامل: التهاب بافت های نرم اطراف مفصل های مهره ای خشکی مفاصل، وضعیت نامناسب سر و شانه ها، تغییر شکل مهره ها به طور اولیه یا ثانویه، آرتروز، دیسک و بیماری های ناشی از گرفتگی های عضلانی، و کشیدگی های لیگامانی است.

دکتر فاتح ادامه داد:‌ توجه و رعایت نکات یاد شده ذیل را نه تنها به شما بلکه به همگان توصیه می کنیم چه در محیط های کارگری، چه در محیط های کارمندی یا حتی در خانه؛ و این نکته را یادآور می شوم که صِرف مطالعه کافی نیست، بلکه عمل به تک تک موارد یاد شده الزامی است تا دچار درد گردن و عوارض ناشی از آن نشویم.

بیشترین علل وجود دردهای مختلف در ناحیه گردن ناشی از سه بیماری شایع آرتروز، فتق دیسک و سندرم های عضلانی است که در صورت وجود درد در ناحیه گردن و انتشار آن به دست ها حتی در مراحل اولیه آن بایستی به پزشک مراجعه کرد تا تشخیص قطعی در مراحل اولیه صورت گیرد چرا که درمان در این مراحل بسیار مفیدتر و مؤثرتر واقع می گردد.


نکات بسیار ساده اما بسیار مهم:
  • همیشه گردن خود را چه در حالت ایستاده، نشسته، یا راه رفتن، صاف و عمود بر بدن نگهدارید به طوری که هیچ زاویه ای با بدن نسازد.
  • هرگز گردن خود را خم نکنید بلکه اگر لازم است صندلی خود را کوتاه تر کنید یا ارتفاع میز خود را بالاتر ببرید تا مجبور به خم کردن گردن خود نباشید. چرا که بسیاری از بیماری های گردنی ناشی از خم بودن گردن به مدت طولانی است. بنابراین حتی الامکان گردن خود را خم نکنید و اگر مجبور به این کار هستید، هر از چند گاهی گردن خود را صاف کنید.

  • از نرمش ها و حرکاتی که در آنها مجبور به خم کردن گردن هستید دوری کنید.

  • اگر کارتان نشسته است و مجبور به خم کردن گردن خود هستید حتماً با یکی از دستانتان از وزن سرتان و فشار آن بر روی مهره های گردنی بکاهید تا کمتر دچار صدمات گردنی شوید.
  • بهتر است از میزهایی استفاده کنید که شبیه میز تحریر مدارس است و پایه های جلویی آن، کمی بلندتر از پایه های عقبی است به این ترتیب کمتر ناچارمی شوید گردنتان را خم کنید.

  • موقع مطالعه سعی کنید کتاب یا روزنامه را بالا نگهدارید نه این که گردنتان را خم کنید. مدت های مدیدی اینگونه مطالعه کردن ممکن است به گردن شما آسیب بزند.

  • حتی الامکان هنگام خوابیدن از بالش کوتاه استفاده کنید. به طوری که سرتان در امتداد بدن قرار گیرد نه این که خم شود.

  • در موقع رانندگی تا آنجا که می توانید به فرمان نزدیکتر بنشینید تا مجبور نباشید دستهایتان را دراز کنید و به فرمان برسانید چرا که به طور مستقیم و غیر مستقیم ایجاد گردن درد می کند.

  • صندلی که روی آن می نشینید و رانندگی می کنید حتماً بایستی دارای تکیه گاهی جهت گردن باشد. چرا که در بسیاری از حوادث رانندگی از قبیل ترمزهای شدید ( که باعث حرکت شدید رو به جلوی گردن می شود) و برخورد شدید اتومبیل دیگری از پشت ( که باعث حرکت شدید رو به عقب گردن می شود ) سبب آسیب نخاع در اثر شکستن و جابجایی مهره ها می گردد.


تمرینات و حرکات مفید
  • گردن را ضمن سفت کردن عضلات آن به سمت عقب، چپ و راست حرکت دهید.
  • از حرکات چرخشی گردن و سر خودداری کنید.

  • شانه ها و عضلات اطراف را تقویت نمایید، چرا که با افزایش قدرت و تحمل این عضلات، فشار کمتری روی مهره و دیسک های بین مهره ای وارد می شود.
  • شانه هایتان را بالا ببرید و به گوشهایتان نزدیک کنید. 5 ثانیه نگه دارید، سپس آزاد نمایید. این حرکت را روزی سه مرتبه هر مرتبه 30 بار تکرار نمایید.
  • شانه هایتان را به سمت عقب حرکت دهید به طوری که کتف هایتان از پشت به یکدیگر نزدیک شوند این حرکت را روزی سه مرتبه هر مرتبه 30 بار تکرار نمایید .



  • روی یک تخت دراز بکشید و گردن تان را از پایین به بالا حرکت دهید. این حرکت را روزی یک بار و هر بار 40 مرتبه انجام دهید.

  •  همیشه حالتی نظامی وار داشته باشید سر صاف و مستقیم، نگاه به جلو، شانه ها عقب و بالا، و سینه بیرون، شکم داخل، چه در حالت ایستاده و یا راه رفتن یا نشستن .
بعد از این صحبتها،‌ تصمیم گرفتم که سعی کنم دیگه سلامتی خودم رو به خطر نیندازم و بیشتر به بدنم احترام بگذارم،‌ خلاصه حالا انتخاب با خود شماست که از این نعمت الهی به نحوه درست و شایسته استفاده کنید یا!! راستی دریچه فناوری اطلاعات تصمیم گرفته تا بیشتر در مورد این موضوع ها و آسیب های ابزارهای ارتباطی نوین که بخش بزرگی از زندگی ما رو فرا گرفته با دکتر فاتح صحبت کنیم، خوشحال می شویم که نظرات خودتون رو برای ما ارسال کنید.

آیفون 6S با دوربین ١٠ مگاپیکسلی عرضه می‌شود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ دوربین آیفون که همیشه یکی از بهترین ها در مقایسه با رقبای خود بوده، پا به پای برترین های دنیا پیش رفته و با اینکه چند سال با ثابت نگه داشتن مگاپیکسل دوربین بر روی ٨، فقط از لحاظ عددی کمتر بوده، سعی داشته با تغییرات در لنز دوربین همچنان انتظارات کاربران را برآورده کند.

براین اساس طبق گزارش های منتشر شده از یک منبع تایوانی اپل قرار است کیفیت دوربین آیفون ٦s را به ١٠ مگاپیکسل افزایش دهد که اگر این گزارش صحت داشته باشد، پرچمدار بعدی اپل قرار است دومین تغییر را پس از آیفون ٤s از این نظر داشته باشد.



همین منبع تایوانی گزارش دیگری از منبع دومی مبنی بر استفاده اپل از سنسور ٢٠ مگاپیکسلی سونی در آیفون ٦s منتشر کرده است که با توجه به استراتژی اپل درباره کیفیت دوربین و مگاپیکسل آن، بعید به نظر می رسد این تغییر بزرگ صورت گیرد زیرا این کمپانی تعداد مگاپیکسل های بیشتر  را نشانگر کیفیت بهتر در عکسبرداری نمی داند.
نا گفته نماند جان گروبر یکی از مدعیان پیش بینی محصولات اپل در خصوص نسل بعدی دوربین آیفون های این شرکت، از استفاده سیستمی جالب با ترکیب دو لنز در عقب که توانایی ثبت تصاویر با کیفیت دوربین های DSLR دارند خبر داده است، که اگر این پیش بینی درست باشد اپل یکی از بزرگترین و اساسی ترین تغییرات را در محصولات خود اعمال کرده و می تواند نسل بعدی تلفن های همراه را تحت تاثیر قرار دهد.

جعبه ابزار تخصصی مهندسی + دانلود نرم افزار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید دلیل محبوبیت گوشی های هوشمند این باشد، که میلیون ها برنامه کاربردی و مختلف برای آن ها وجود دارد و با نصب انواع برنامه می توان استفاده های مختلفی از گوشی یا تبلت هوشمند در زمینه های پزشکی، مهندسی، ورزشی و ... برد. حال در این گزارش قصد معرفی یک برنامه تخصصی و در زمینه مهندسی را داریم، این برنامه Engineering toolbox فرهنگ لغتی قدرتمند در زمینه رشته های مهندسی مانند: برق، مکانیک، الکتروینک و ... است، برنامه بیش از 18 هزار تعریف واژه ای را به صورت کامل در درون خود گنجانده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: سرعت بالا در جستجو واژه ها، توضیح واژه ها با استفاده از تصویر، رابط کاربری زیبا و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  
 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 3.8 مگابایت
 • نسخه: 1.1
 • اجرا در: اندروید 3 و بالاتر

با یک کلیک دسکتاپ خود را قفل کنید + آموزش

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ حفظ حریم خصوصی برای ما اهمیت ویژه ی دارد و همیشه سعی می کنیم از حریم خصوصی خود محافظت کنیم. شاید هنگام کار با کامپیوتر مجبور به ترک کردن سیستم خود باشید و نمی خواهید در این هنگام رایانه خود را خاموش کنید و در یک بلاتکلیفی قرار می گیرید. و یا شاید در یک هنگام شخصی می خواهد وارد سیستم شما شود و شما زمان آن را ندارید که سیستم خود را خاموش یا قفل نماید بنابراین مجبور هستید سیستم خود را با نگه داشتن دکمه خاموش که بر روی کیس می باشد اقدام به خاموش کردن نماید که این خود برای رایانه مفید نمی باشد و در برخی مواقع اشکالاتی به وجود می آورد. اما یک راهکار بسیار آسان برای کاربران داریم. حال از خود می پرسید که چگونه این کار را انجام می دهید پس همراه دریچه فناوری اطلاعات باشید.

مرحله1: ابتدا در فضای خالی دسکتاپ خود راست کلیک کنید و از منو ظاهر شده New را انتخاب کنید و در منوی کشویی shortcut را انتخاب کنید.


قفل دسکتاپ
مرحله2: بعد از کلیک برروی گزینه shortcut صفحه مربوطه برای شما ظاهر می شود که درون کادر باید عبارتی که در پایین برای شما قرار داده ایم تایپ می کنید.

 عبارت زیر را در کادر پیش روی خود وارد کنید

       
rundll32 user32.dll,LockWorkStation

آموزش قفل دسکتاپ

پس از وارد کردن کد بالا در کادر پنجره shortcut برروی Next کلیک کنید. توجه داشته باشید عبارت بالا کپی نماید و عین تصویر وارد نماید.

مرحله3: در صفحه بعدی ابتدا یک نام برای قفل دسکتاپ خود انتخاب کنید و در آخر بر روی Finish کلیک کنید خواهید دید قفل شما بروی دسکتاپ شما ظاهر می شود و با کلیک کردن برروی آن دسکتاپ شما قفل می شود. از این که همراه دریچه فناوری بودید و این آموزش را تا آخر دنبال کرده اید سپاسگذاریم.

نرم افزاری ویژه جام ملت‌ها 2015 + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این روزها که تنور مسابقات فوتبال جام ملت های آسیا داغ است، تمامی افراد به دنبال کسب اطلاعات دقیق درباره برنامه بازی ها، نتایج، جدول، نمودار و ... این مسابقات هستند. برنامه "جام آسیا" علاوه بر امکانات ذکر شده دارای هشدار ویژه مسابقات است و می تواند شما را قبل از آغاز بازی ها با خبر کند، تا اگر قصد تماشای بازی مورد نظر را داشتید، آن را از دست ندهید. از قابلیت های برنامه باید به مواردی چون: لیست مسابقات با قابلیت بروزرسانی نتایج دیدارهای انجام شده یا در حال انجام، جدول امتیازات تیم ها و نمودار مرحله حذفی با قابلیت بروزرسانی، لیست گروهها و تیمها همراه با جزئیات کامل هر تیم از جمله لباس اول و دوم، لیست بازیکنان و مسابقات انجام شده در سال گذشته و ... اشاره کرد.  

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 2.4 مگابایت
 • نسخه: 1.0.2
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر

بیش از صد فرمول ریاضی در گوشی شما + دانلود نرم افزار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ این نرم افزار "فرمول دونی" برای تمام دانش آموزان چهار پایه دبیرستان، دانشجویان و کسانی که به هر نوع با ریاضی سر و کار دارند توصیه می شود. فرمول دونی مجموعه ای کامل از تمامی فرمول های ریاضی در بخش های مختلف هندسه، جبر، آمار، مشتق، ماتریس ها، مجموعه ها، ترکیب و جایگشت، مثلثات و ... است. دریچه توصیه می کند، برنامه معرفی شده را به صورت رایگان دریافت و بر روی تلفن همراه هوشمند خود نصب کنید و به بیش از صد فرمول ریاضی دسترسی پیدا کنید. از ویزگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: رابط گرافیکی فوق العاده زیبا، امکان تنظیم اندازه نوشته ها نسبت به اندازه دلخواه، پوشش فرمول های انواع قسمت ها و ... اشاره کرد.

 

 

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 9.4 مگابایت
 • نسخه: 1.0
 • اجرا در: اندروید 2 و بالاتر