دریچه ی فناوری اطلاعات
دریچه ی فناوری اطلاعات

دریچه ی فناوری اطلاعات

صفحه دریچه فناوری اطلاعات در اینستاگرام راه اندازی شد

پنج سالی است که دریچه فناوری اطلاعات در دنیای فناوری قدم گذاشته و از طریق سایت باشگاه خبرنگاران و مجله خبری ۱۹:۱۰ شبکه اول سیما به تهیه گزارش‌های مکتوب و تصویری در حوزه تازه‌های دنیای فناوری اطلاعات می‌پردازد و خوشبختانه توانسته کاربران و بینندگان کثیری را به خود جذب کند. تدوین گزارش‌های تصویری دریچه کمی متفاوت‌تر از سایر گزارش‌هاست چرا که از آخرین تکنولوژی‌های روز دنیا بهره می‌برد. دریچه تا به الان اطلاع رسانی خوبی داشته است اما برای اطلاع رسانی در سطح وسیع و ارتباط راحت‌تر با شما کاربران محترم اقدام به راه اندازی صفحه رسمی دریچه در اینستاگرام کرده‌ایم.



شما کاربران عزیز هم می‌توانید به صفحه ما ملحق شوید و همینطور ما را به دوستان خود نیز معرفی کنید تا ما را فالو کنند. گفتنی است اینستاگرام یک شبکه اجتماعی مبتنی بر اشتراک عکس و ویدئو می‌باشد که در اندک زمان فعالیت خود بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال را به خودش جذب کرده است. البته قبل از این نیز دریچه فناوری اطلاعات در شبکه‌های اجتماعی نیز گوگل پلاس، کلوب و آپارات نیز فعالیت داشته است که از طریق آیکن‌های زیر می‌توانید به این صفحات وارد شوید و در شبکه‌های اجتماعی نیز ما را دنبال کنید، دریچه منتظر شما همراهان در شبکه‌های اجتماعی است.

ستاره‌های آپارات مشخص شد

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مسابقه اعجوبه‌های ایرانی ۹۳ گامی بلند در جهت کشف استعدادهای هنری و ورزشی کشورمان بوده که تلاش داشت تا در قالب ویدیوهایی به تصویر بکشند. حال این مسابقه به اتمام رسیده و ستاره‌های آپارات مشخص شده‌اند. 


با حضور داوران مسابقه ستاره شو

فرهاد اصلانی داور بخش ویدیوهای بازیگری:
خوشحالم که رویدادهایی از این دست جهت کشف استعدادهای کشور عزیزمان برگزار می گردد. مخصوصا اینکه با ماهیت ویدیویی مسابقه، این فرصت برابر در سرتاسر کشور توسط آپارات در اختیار همه علاقه مندان قرار گرفته است. پس تا فرصت باقیست دست به کار شوید. یک خاطره از خودتان را مقابل دوربین بازی کنید. این خاطره شاید ما را بخنداند، شاید ما را متاثر کند، شاید ما را متعجب کند، شاید حتی ما را نگران کند و شاید هیچ کدام نباشد و یا همه این احساسات را در ما برانگیزد؛ بسته به نگاه شما و تعریف و یا بازی شماست. بهتر است بارها آن را تمرین کنید و سپس در ظرف سه دقیقه - توجه داشته باشید فقط سه دقیقه - ضبط نمایید. پیشنهاد می کنم بک گراند (پس زمینه) شما ساده باشد و یا حتی سفید یا سیاه باشد زیرا بهتر دیده می شوید. دوربین را در محلی قرار دهید که بتوانید در مقابلش تمام قد بایستید و وقتی به دوربین نزدیک می شوید نمای مدیوم شات (نمای متوسط) شما را ببینیم. می توانید از یک صندلی هم به عنوان اکسسوار (لوازم صحنه) استفاده نمایید. 



سروش صحت داور بخش ویدیوهای طنز و شیرین کاری:
برای این بخش سعی کنید تا آن جا که ممکن است ساده کار کنید. کافی است نگاهی به دور و برتان بیندازید. دور و بر ما پر از اتفاقات خنده دار است. یکی از آن ها را انتخاب کنید و ساده و روان تصویرش کنید. اگر شد کمی نمک و فلفل هم اضافه کنید ولی فقط کمی.



سالار عقیلی داور بخش ویدیوهای خوانندگی:
هدف از برگزاری این مسابقه، شناساندن استعدادهای نهفته در مملکتمان ایران عزیز می باشد؛ زیرا بسیاری از جوانان وجود دارند با استعدادهای بسیار خوب و بالا ولی متاسفانه درست به جامعه شناسانده نمی شوند و فضای مناسب برای پرورش این استعدادها و جوانان وجود ندارد. از این سبب ما با راه اندازی چنین مسابقه ای تلاش می نماییم که این استعدادهای نهفته را به جامعه معرفی کنیم و قصد ما اول شدن یا دوم شدن نیست. مهم ترین هدف ما شناساندن این جوانان و استعدادها به جامعه می باشد و باید از سایت آپارات تشکر کرد که چنین فضایی را برای محک زدن این جوانان و استعدادها فراهم آورده است. 



احسان علیخانی داور بخش ویدیوهای استعداد عجیب:
اگر تصور می کنید که استعداد عجیبی دارید که باعث شگفتی، حیرت و تحسین ما می شود و تا حالا کسی بعد از دیدن استعدادتون بهتون نگفته آفرین و کلاً همیشه خورده تو ذوقتون، از این استعداد عجیب خودتون فیلم بگیرید و برای آپارات ارسال کنید. قول میدم تمام فیلم ها رو ببینیم و بهترین ها رو انتخاب کنیم. فقط لطفاً، جون هر کی که دوست دارین اون دسته از استعدادهاتون رو برامون بفرستین که بشه با خانواده دید. لطفاً... 



مزدک میرزایی داور بخش ویدیوهای حرکات ورزشی:
وقتی شنیدم قراره تو ایران چنین مسابقه ای برگزار شه خیلی خوشحال شدم. واقعاً جای چنین مسابقه ای که همه افراد با استعداد بتونن توش شرکت کنن و خودشونو نشون بدن خالی بود و چه خوب که سایت خوب آپارات بانی برگزاری اون شد. از اینکه سهمی تو این رخداد بزرگ دارم خوشحالم.



















جوایز

نفر اول هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 3 ماه طرح بی نهایت



نفر دوم هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 2 ماه طرح بی نهایت



نفر سوم هر بخش
سکه تمام بهار آزادی
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه با 1 ماه طرح بی نهایت



برگزیده مردمی هر بخش
یک دستگاه گوشی سونی اکسپریا Z2
+ سیم کارت دائمی رایتل همراه 1 ماه طرح بی نهایت



یک دستگاه خودروی کیا اسپورتیج
جایزه ویژه برای رای دهندگان



1393/07/27: مهلت شرکت در مسابقه پایان یافته و داوران ستاره‌های آپارات را انتخاب کرده‌اند.

اسامی برندگان

استعدادهای عجیب
نفر اول: لادن جانثار از ملارد
نفر دوم: منصور نادری از تکاب
نفر سوم: سید محمدرضا جزء مومنی از دامغان

حرکات ورزشی
نفر اول: زهرا بیرامی از تبریز
نفر دوم: سارا غزوی از اصفهان
نفر سوم: پویا فیروز از ایلام

خوانندگی
نفر اول: مزدک حاجی رسولی از سنندج
نفر دوم: حسن رامه از تهران
نفر سوم: مهدی محمدی فرد از تهران

بازیگری
نفر اول: ابوالفضل خسروی از تهران
نفر دوم: سالار اکبری از تبریز
نفر سوم: ایمان خشنودی از نیشابور

طنز
نفر اول: خوش نظر از تهران
نفر دوم: مصطفی پیرویسی از کرج
نفر سوم: جواد داداش زاده از رشت
    

دانلود کنید: گاوصندوق همراه بر روی گوشی خود نصب کنید

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ زیرا امر محافظت از اطلاعات خصوصی از همان اول ساخت تلفن‌های همراه مد نظر سازندگان و مصرف‌کنندگان تلفن‌های همراه بوده و تا به امروز همچنان هم ادامه دارد. به دلیل اهمیت زیاد این موضوع قصد داریم به شما نرم‌افزاری را معرفی می‌کنیم که App Protector Pro v1.18 نام دارد.

با کمک این نرم‌افزار تخصصی شما در هر سطحی که باشید می‌توانید روی قسمت‌های مختلف گوشی تلفن‌همراه خود رمز قرار دهید و مشاهده آن برنامه یا محتویات آن را برای افراد دیگر غیر ممکن کنید. نرم‌افزار App Protectpr Pro یک نرم‌افزار بسیار قدرتمند در زمینه محافظت از اطلاعات شخصی در گوشی‌های تلفن‌همراه با سیستم‌عامل اندروید می‌باشد.

به طوری که شما می‌توانید هر نرم‌افزاری که مایل باشید را روی تلفن همراه خود قفل کنید. برای مثال این که این امکان را داشته باشید که روی پیامک‌های خود یا روی Gmail، گالری عکس‌ها و یا حتی روی مارکت خود رمز بگذارید. شما می‌توانید فقط نرم‌افزارهای حساس تلفن همراه‌تان را قفل کنید.

این امر باعث می‌شود در مواقعی که تلفن همراه‌تان را به کسی می‌دهید خیالتان از اطلاعات شخصی‌تان راحت باشد. در این نرم‌افزار می‌توانید رمز عددی یا یک رمز الگودار یا همان پترن (pattern lock) برای نرم‌افزارهای‌تان انتخاب کنید. پس از باز کردن نرم‌افزارها در قسمت نوار وضعیت یک علامت قفل ظاهر می‌شود.

برای دوباره قفل کردن نرم‌افزارها شما می‌توانید از دو روش استفاده کنید. در حالت اول صفحه گوشی خود را به حالت استراحت وارد کرده یا این که در حالت دوم روی علامت قفل در نوار وضعیت کلیک کنید. شما در نرم‌افزار App Protectpr Pro می‌توانید انتخاب کنید که بعد از بستن نرم‌افزار چه اتفاقی برای برنامه‌هایی که از آن استفاده می‌کنند، بیفتد.

برای مثال این که آیا اصلا خود نرم‌افزار هم قفل شود یا خیر. در برنامه App Protectpr Pro یک فهرست از نرم‌افزارهای نصب شده روی گوشی شما موجود می‌باشد که شما از این فهرست می‌توانید نرم‌افزارهایی را که باید روی آن‌ها رمز گذاشته شود، انتخاب کنید. اگر رمز عبورتان را فراموش کردید می‌توانید با مشخص کردن یک ایمیل از قبل رمز عبور خود را بازیابی کنید. در صورت تمایل می‌توانید برای دریافت این برنامه به لینک زیر مراجعه کنید.

 • تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

   

   



حجم: 4.19 مگابایت
نسخه: 7.0.6
اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر
رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

پهنای باند اینترنتی که استفاده می‌کنید چقدر است؟ + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ BWMeter نرم افزاری قدرتمند برای اندازه گیری، نمایش و کنترل میزان دانلود و آپلود، مقدار پهنای باند مصرفی و ترافیک ورودی و خروجی از رایانه و داخل شبکه را اندازه گیری می‌کند. بررسی ترافیک مصرفی در طی یک دوره زمانی مشخص هم قابلیت اصلی این نرم افزار است، به این ترتیب کاربر می‌تواند با مشاهده نمودارها و داده‌های آماری به میزان مصرف خود پی ببرد. BWMeter بر خلاف دیگر نرم افزارها تمام بسته‌های دیتا -ازکجا آمده‌اند، به کجا می‌روند، کدام پورت‌ها و پروتکل‌ها استفاده می‌شوند- را آنالیز می‌کند.

برنامه قابلیت تشخیص ترافیک شبکه‌ای محلی و ترافیک بین اینترنت را داراست، مزیت این امر این است هنگام گزارش، به طور کامل اطلاعات دقیقی از آمار پهنای باندتان به صورت تفکیک شده مطلع خواهید شد. علاوه بر این‌ها از نرم افزار BWMeter می‌توان به عنوان یک محدود کننده برای ورود به سایت‌ها هم استفاده کرد.

قابلیت‌های کلیدی نرم افزار BWMeter:- پشتیبانی از LAN, WAN, VPN, ADSL, xDSL, Modem, Dial-Up
- نمایش گرافیکی و عددی مقدار پهنا باند مصرفی

- تهیه گزارش روزانه، هفته‌ای، ماهانه و سالانه از مقدار پهنای باند مصرفی
- گزارش ترافیک مشکوک در صورت استفاده هکرها

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Patch را در محل نصب نرم افزار کپی و آن را اجرا کنید.
  * در ویندوز هفت برای اجرای فایل صحیح فایل Patch بر روی آن راست کلیک کرده و گزینه Run as administrator را بزنید.
  3- نرم افزار را اجرا و بدون محدودیت از آن استفاده کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.04 مگابایت
 • نسخه: 6.7.2
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

از دست مأموران مترو فرار کنید + دانلود بازی

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شما در بازی Subway Surfers در نقش عده‌ای کودک هستید که با اسپری‌های خود دیوارها و متروها را رنگ آمیزی و نقاشی می‌کنند اما نگهبان مترو از این کار خوشش نمی‌آید. به همین جهت با سگ، شما را دنبال می‌کند و حال شما وظیفه دارید تا از دست او فرار کنید. در طول مسیر می‌بایست سکه‌های موجود را جمع آوری کرده و امتیاز کسب کنید. پرواز در هوا، پریدن از روی واگن‌ها و حرکت مارپیچ در بین واگن‌ها نمونه‌ای از کارهای شما در این بازی می‌باشد. در این نسخه از بازی شما در شهر Rome هستید.

تصاویر محیط بازی، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید

  

  


مشخصات
  حجم: 31.0 مگابایت
  نسخه: 1.22.0
  اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر
  

بدون هیچ دانشی، آهنگ بسازید + دانلود نرم افزار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ به نظرتان ساخت آهنگ کار دشواری است؟ یا این که برای ساخت آهنگ باید ابزارهای حرفه ای در اختیار داشته باشیم؟ اگر این گونه فکر می کنید، در اشتباه هستید؛ زیرا اگر گوشی یا تبلت اندرویدی داشته باشید می توانید حرفه ای ترین موسیقی ها را خودتان با استفاده از این نرم افزار Reactable Mobile بسازید. برنامه معرفی شده جزو 10 نرم افزار برتر در ساخت موزیک در تلفن های همراه است و موفق به کسب جایزه از شرکت اپل شده است. از ویژگی های نرم افزار می توان به مواردی چون: قابلیت اشتراک گذاری موسیقی های ساخته شده در شبکه های اجتماعی، امکان خروجی گرفتن با فرمت مورد نظر، دارا بودن سبک های مختلف موسیقی و ... اشاره کرد


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  


 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 10.9 مگابایت
 • نسخه: 2.3.13
 • اجرا در: اندروید 2.3 و بالاتر

گوشی خود را به "دوربین دید در شب" تبدیل کنید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ نرم افزار Amazing Flashlight یک برنامه فوق العاده حرفه‌ای با رابط کاربری زیباست که گوشی شما را به چراغ قوه پیشرفته تبدیل می‌کند. اضافه شدن رنگ‌های جدید، اضافه شدن چراغ ماشین پلیس‌های اروپا و برخی دیگر از ویژگی‌های کلیدی Amazing Flashlightمی‌باشد. از مهم ترین ویژگی‌های این نرم افزار می‌توان به دیدن اشیاء در تاریکی با استفاده از قابلیت Night Vision اشاره کرد.

    

(تصاویر محیط برنامه، برای مشاهده در اندازه اصلی روی تصاویر کلیک کنید)

                    


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 3.52 مگابایت
 • نسخه: 1.11
 • اجرا در: اندروید 2.2 و بالاتر

صفحه‌کلید اندروید L‌ را از اینجا روی گوشیتان نصب کنید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هفته گذشته بود که گوگل در کنفرانس توسعه دهندگانش از نسخه جدید سیستم عامل خود با نام اندروید L پرده برداشت، تغییرات اساسی ایجاد شده در اندروید جدید، Material Design نامیده می‌شود که در آن صفحه‌ها چهارگوش‌تر، فونت‌ها باریک‌تر و طراحی مسطح شده است. یکی از بخش‌هایی که شاهد تغییرات ظاهری زیادی در آن بوده‌ایم صفحه کلید اندروید L است. حال اگر شما هم علاقمند به استفاده از صفحه کلید آخرین سیستم عامل گوگل هستید، می‌تواند آن را از لینک زیر دانلود کنید. ناگفته نماند که این کیبرد بر روی اندروید 4.0 و بالاتر قابل نصب بوده و نیازی به روت ندارد. 

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 18.7 مگابایت
 • نسخه: 3.1.20006
 • اجرا در: اندروید 4.0 و بالاتر

تمام فایل هایی که تا به حال پاک کردید را بازگردانید + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید برای شما هم پیش آمده است که اطلاعات مهم و ارزشمند خود را به اشتباه در عرض چند ثانیه پاک کرده باشید و برای بازیابی آن نرم افزارهای متعددی را امتحان کرده باشید ولی نتوانید آن‌ها را بازیابی کنید. برای بازیابی آن‌ها دریچه نرم افزار R-Studio Network Edition را معرفی می کند که ابزاری قدرتمند در زمینه بازیابی اطلاعات برای متخصصان، مهندسان سیستم و مدیران شبکه می‌باشد با این نرم افزار می‌توان داده‌ها و اطلاعات مختلف از دست رفته از TCP/IP را بازیابی کرد. از ویژگی‌های جالب این نرم افزار پشتیبانی از فایل های FAT (FAT12, FAT16, FAT32), NTFS, NTFS5 است.


شما با نصب R-Studio قادر به بازیابی اطلاعات زیر خواهید بود:
- پاک شده از سطل زباله ویندوز
- حذف شده توسط آنتی ویروس و یا حملات ویروسی
- حمله ویروسی، آسیب دیدن FAT، و یا نابود شدن MBR
- ساختار پارتیشن در هارد دیسک آسیب دیده و یا تغییر یافته
- بروز بد سکتورهای هارد دیسک

 • راهنمای نصب
  1- نرم افزار را نصب و اجرا نکنید.
  2- فایل Crack را در محل نصب نرم افزار کپی کرده و اجرا کنید، ابتدا سریال موجود در قسمت Key آن را کپی کرده و سپس و بر روی دکمه ی Crack کلیک کنید و آن را نبندید.
  3- نرم افزار را اجرا کرده و پنجره باز شده را با استفاده از نام‌های دلخواه و Key دریافتی از Crack رجیستر کنید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 31.71 مگابایت
 • نسخه: 7.2 - Build 155105
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8

نمایش اطلاعات سخت افزارهای رایانه + دانلود نرم افزار

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ تا به حال این مشکل برای شما پیش آمده است که قصد تعویض قطعی از رایانه خود را داشته باشید، ولی اطلاعات کاملی از آن نداشته باشید و مجبور شوید که آن قطعه را به صورت فیزیکی حمل کنید؟ نرم افزار SIW به شما کمک می کند تا اطلاعات دقیق سخت افزارهای موجود در رایانه خود را مشاهده کنید و با استفاده از آن اطلاعات، کار خود را در انجام کارهای دیگر ساده کنید. در ضمن برنامه معرفی شده قادر است، اطلاعات ارائه شده را به صورت فایل خروجی متنی با فرمت های رایج در اختیار شما قرار دهد. برنامه اطلاعات قسمتی هایی مانند: چیپست ها، مادربورد، کارت گرافیک، رم، کارت شبکه و ... را برای شما نمایش می دهد.



 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 4.8 مگابایت
 • نسخه: 4.10
 • اجرا در: ویندوزهای  XP, 7, 8