دریچه ی فناوری اطلاعات
دریچه ی فناوری اطلاعات

دریچه ی فناوری اطلاعات

میزان فروش آیفون ۶ تا چه اندازه متمایز بوده است؟

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ هنگامی که اپل آیفون جدید خود را منتشر کرد. تعداد اولیه نشان داد که فروش آیفون 6 از آیفون 6 پلاس به وضوح بالاتر است که البته کمی عجیب و غریب به نظر می‌رسید، زیرا به نظر می‌رسید که بسیاری از کاربران برای خرید آیفون بزرگتر اقدام به خرید کنند اما چنین نبود. با این وجود تبدیل آن به مسئله در دسترس بودن آیفون 6 پلاس تمام محاسبات و اعداد و ارقام را به چالش کشیده است.

در واقع گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد در حال حاضر فروش آیفون 6 پلاس و آیفون 6 به نسبت 3 به 1 قرار دارد که می‌توان پرسید آیا افراد خاصی هستند که آیفون کوچکتر را به آیفون بزرگتر ترجیح داده‌اند؟ با توجه به گزارش‌های AppLovin بصورت تخصصی به نظر می‌رسد آیفون 6 پلاس در کشورهای آسیاسی بسیار محبوب می‌باشد.


همانطور که در نمودار بالا مشاهده می‌کنید، تعداد واحد فروش بین آیفون 6 پلاس و 6 دارای تفاوت بسیاری می‌باشد. البته باید به این توجه داشته باشیم که این آمار مربوط به هر دو گوشی از 45 روز نخست در دسترس است. بنابراین جای تعجب نیست که آیفون 6 هنوز هم نسبت به آیفون 6 پلاس پیشتاز فروش در بیشتر کشورهای غربی مانند آمریکا، انگلیس و کانادا و باقی کشورها نیز به همان اندازه یا اندکی کمتر و بیشتر است.

با این حال هنگامیکه ما به کشورهای آسیایی مانند کره جنوبی، چین، ژاپن و غیره حرکت می‌کنیم اختلاف فروش بین نسخه‌ها بیشتر می‌شود. به عنوان مثال: فیلیپین بیش از آمریکا تعداد فروش آیفون 6 پلاس را دارد که بصورت آماری چیزی حدود 37% را به خود اختصاص داده است که این آمار در آمریکا تنها 20% می‌باشد و این آمار از این نظر جالب به نظر می‌رسد که نشان می‌دهد اپل چیزهایی را در نظر می‌گیرد که در منطقه‌های مختلف فروش‌های متفاوت داشته و در مجموع فروش یک توازن برقرار کند.

البته با همه این تفاسیر هنوز هم محدودیت‌هایی در عرضه وجود دارد. نسب واقعی تقاضا هنوز به طور کامل شناخته نشده است، که این هنوز مورد بحث رئیس بخش بازاریابی آیفون Greg Joswiak می‌باشد. نظر شما کاربران در مورد این اعداد و ارقام ارایه شده چیست؟

توجه شما را به امکانات مختصر دو گوشی در جدول زیر جلب می‌کنیم:


مشخصات کلیدی

iPhone 6 plus

iPhone 6

وضعیت

منتشر شده (وارد بازار شده)

منتشر شده (وارد بازار شده)

رزولوشن صفحه نمایش اصلی

1920 × 1080

1334 × 750

سایز (اینچ)

5.5"

4.7"

پردازنده

چیپست

Apple A8 Chipset

چیپست

Apple A8 Chipset

مدل پردازنده ‌ی مرکزی

Dual-Core 64-bit CPU

مدل پردازنده ‌ی مرکزی

Dual-Core 64-bit CPU

فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی

1.40 گیگاهرتز

فرکانس پردازنده ‌ی مرکزی

1.40 گیگاهرتز

پردازنده ‌ی گرافیکی

PowerVR GX6650

پردازنده ‌ی گرافیکی

PowerVR GX6650

نهایت فضای داخلی

128 گیگابایت

128 گیگابایت

کیفیت دوربین

8 مگاپیکسل

8 مگاپیکسل

ظرفیت باطری (میلی آمپر)

2910 میلی آمپر

1810 میلی آمپر

قیمت آزاد

750 دلار

650 دلار


CSR Racing، هیجان واقعی رانندگی + لینک دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ NaturalMotion نام یک شرکت تازه تاسیس می باشد که اولین گام خود را در زمینه بازی های شبیه سازی شده برداشته است. این شرکت تا کنون سه بازی روانه بازار کرده است که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. یکی از این بازی ها بازی CSR Racing می باشد که توجه بیشتر گیمرها را به خود جذب کرده است. همیشه بازی های ساده تر اعتیادآورتر هستند. این یک بازیِ ساده و در عین حال سرگرم کننده است که گذر زمان را در خود گم می‌کند. بازی هایی که سبک آن رانندگی با موتور و ماشین است، با هر گروه سنّی ارتباط برقرار نمی کنند، ولی این بازی توانسته از هر رده سنّی مخاطب های زیادی داشته باشد. در این قسمت، توضیحاتی در مورد این بازی که در سبک رانندگی است، خواهیم داد.

ماشین سواری

ناشر: NaturalMotion
سازنده: NaturalMotion 
تاریخ انتشار: November 01, 2014
پلتفرم: Android , iOS
ماشین سواری

گرافیک و رابط کاربری
این بازی به شکل سه بُعدی ساخته شده است و طراحی بسیار قوی دارد، وسایل نقلیه به شکلی قوی و با گرافیک بالا به تصویر کشیده شده و کمی حالت واقعی دارند. وسایل نقلیه و نقشه های زیادی در بازی موجود است که بازی را از یک رنگی در آورده. بازی CSR Racing یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی در موبایل است و این بخاطر campaign mod پیشرفته، انتخاب خوب ماشین ها، موزیک های خوب و گرافیک عالی این بازی است که هر طرفدار این سبک بازی را جذب خود می‌کند. گرافیک این بازی در سطح بسیار بالای قرار دارد و این امر موجب شده است گیمرهای زیادی از گرافیک این بازی ابراز رضایت کنند. گرافیک بالا به نوبه خود نمی تواند بازی را زیبا کند بلکه یک نور پردازی بسیار دقیق به زیبای این بازی می افزاید که نور پردازی بسیار خوبی در این بازی کار شده است. قابلیت سایه افتادن دقیق ماشین و اشیاء روی زمین این بازی را بیشتر رویایی کرده است. در بازی CSR Racing سوار بر اتومبیل رویایی خود شوید و با دیگر شرکت کنندگان مسابقه شتاب دهید! گیم پلی خیره کننده و وجود اتومبیل های سرعتی و قدرتمند از کمپانی های مطرح نظیر: ائودی، بی ام و، شورولت و... جذابیت بازی را دوچندان کرده است!

ماشین سواری
با دوستان خود مسابقه دهید
یکی از ماشین های سرعتی موجود در گاراژ خود را انتخاب کرده و با دوستان به مسابقه بپردازید. زمان بسیار مهم است و هر صدم ثانیه می تواند برنده مسابقه را مشخص کند! آیا آماده اید تا ماشین رویایی (Pagani Zonda) را برنده شوید؟ در مکان های مختلف دنیا به بازی بپردازید و مهارت های رانندگی خود را به همه ثابت کنید! توربو، موتور، ECU، لاستیک و … را ارتقا دهید تا رقیبان خود را شکست دهید! با استفاده از آیتم های مختلف می توانید موتور ماشین خود را قدرتمند ساخته و هنگام مسابقه با مدل مشابه برنده مسابقه شوید!

قوانین شهر را زیر پا بگذارید
در این مسابقات شما تنها نیستید! بهترین رانندگان شهر در حال تماشای مسابقات شما می باشند و به زودی باید با آنها مسابقه دهید! آیا آماده هستید تا با آنها مسابقه دهید؟
ماشین سواری

گیم پلی
می رسیم به بخش اصلی و مهم یعنی گیم پلی. برای شروع یک وسیله‌ی نقلیه و یک نقشه انتخاب می کنید، تجهیزات اضافه برای وسیله‌ی نقلیه می خرید. با شروع بازی شکل زیبای قرار گرفتن وسیله‌ی نقلیه و انیمیشن های زیبا قابل مشاهده است. وسیله‌ی نقلیه به دلیل 3 بُعدی بودن به سمت جلو و عقب دو سمت خودرو حرکت می کنند. مسابقه در خیایان های شهر برگذار می شود و فیزیک واقعی و ماشین های پویا همراه با گزینه های ظریف تنظیم خودرو برای تجربه گیم پلی واقعی تر در این بازی به خوبی کار شده است. آسیب ها واقعی هستند و تاثیری بر عملکرد خودرو می گذارد. گزینه های زیادی برای افزودن به خودرو ندارید و باید از قطعات پیشفرض استفاده کنید. اما آیا این بازی سرگرم کننده است؟ قطعا این بازی مراحل زیادی دارد و می توانید مدت ها از آن لذت ببرید. خرید ماشین های گران قیمت سخت است و شما باید مراحل زیادی از بازی را بازی کنید تا بتوانید ماشین هایی مثل bentley speed 8 یا bugatti veyron را بخرید. این بازی انقدر جالب است که یک بازی عادی نیست اما رایگان است.

گرافیک و صداها

در کل این بازی بسیار خوب است، ماشین ها عالی هستند، دودی که از چرخ ها بلند می شود جلوه خواصی به بازی می دهد. صداها بسیار خوب هستند صدای موتور و صدا چرخ ها بسیار ظریف استفاده شده اند که تجربه ی لذت بخشی در صورت استفاده از هدفون برای شما رقم خواهند زد. در کل برای یک بازی رایگان این ویژگی ها قابل قبول است نقات قوت آن تنوع خوب ماشین ها، دنیایی از مسیر ها و مسابقات وجلوه های تصویری زیبا است، اما نقطه ضعف این بازی به عنوان یک شبیه ساز رانندگی این است که این بازی در واقع شبیه ساز رانندگی واقعی نیست.



 • دانلود و مشخصات فایل


شارژ گوشی با باطری‌هایی به اندازه یک شکلات!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ مهم نیست که باطری تلفن‌های هوشمند چقدر بزرگ و قدرتمند باشد. کاربران گوشی‌های هوشمند هنوز هم باید از باطری های بیرونی یا شارژرهای همراه برای ادامه کار استفاده کنند. بنابراین تعجبی ندارد، که بازار لوازم جانبی دستگاه‌ها و لوازم جانبی شخص ثالثی که توسط سازندگان وعده داده شده است تا به دوام بیشتر باطری در آیفون و دستگاه‌های اندروید و دیگر وسایل و اسباب بازی‌هایی که نیاز به شارژ مداوم دارند کمک می‌کند داغ باشد. 

یک طراح خوش ذوق به نام سونگ چی-هسین (Tsung Chih-Hsien) به تازگی طرحی مفهومی از باطری‌های مقوایی ارایه کرده است که مفهومی جدید از باطری‌های خارجی را به ارمغان آورده است که یک انتخاب متفاوت و منحصر بفرد در استفاده از توان بیشتر می‌باشد.


او بر این تصور است که یک باطری مقوایی کپسولی یکبار مصرف که در اندازه‌های مختلف به نام قدرت کوتاه ارایه می‌گردد، می‌تواند به تقویت باطری گوشی یا دستگاه همراه شما برای یک مقدار مشخص از زمان (مانند تصویر بالا) کمک بسزایی نماید و پس از مصرف قابل بازیافت باشد.

فقط یک باطری کپسولی، آن را باز کنید (همانند یک کپسول برای درمان بیماری) آن را به گوشی خود متصل کنید و برای 6 ساعت مداوم با گوشی خود مکالمه اضافه داشته باشید. این باطری بصورت انبوه عرضه خواهد شد و کاربر در زمان‌های مختلف که نیاز دارد برای دستگاه خود استفاده می‌کند و هنگامیکه انرژی کسپول‌ها به پایان رسید می‌توانید آن بسته مقواهای کوچک را در همان فروشگاهی که خریداری کرده است بازیافت کنید.

باطری قدرت کوتاه برنده جایزه نقطه قرمز طراحی یک ایده جالب و مفهومی می‌باشد که اگر به مرحله تولید برسد خواهد توانست تحولی نو در لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند ایجاد کند.

عروسکی که می‌تواند نقش یک مادر را برای برای فرزندش بازی کند!

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ فناوری با اینکه تمام امکانات ارتباطی فوق‌العاده ای را دراختیار ما قرار می‌دهد، روز به روز  هم ما را به صورت فیزیکی از عزیزانمان دورتر می‌کند. ما به این دوری ها عادت کردیم و گه‌گاه تلاش می‌کنیم معادل‌هایی مجازی برای آن حس و حال خوب «بودن در کنار هم» بوجود بیاوریم.  اما واقعا فناوری تا چه حد می‌تواند وجود یک انسان را تقلید کند؟ منظورم هوشمندی به تنهایی نیست، بلکه همه آن چیزی است که از یک انسان واقعی درک می‌شود.

طبق مطالب ذکر شده یک عروسکی در نروژ یعنی سرزمین خورشید نیمه شب، توسط ایرون اگرتزدوتیر (Eyrun Eggertsdottir) ساخته شده است. او می‌خواست که همه بچه‌ها از مزایا و اثرات مثبت در آغوش گرفته شدن استفاده کنند. این ایده بر اساس تحقیقاتی بر روی «شیوه مراقبتی کانگارو» و هم چنین اثرات مثبت شنیدن صدای تپش قلب و تنفس بر روی کودکان، شکل گرفته است.
 این شیوه که برای کمک به رشد کودکانی که نارس به دنیا آمده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد و به این ترتیب است که کودک نارس هر روز مدتی را در تماس مستقیم (پوست به پوست) با یک فرد بالغ می‌گذراند به گونه‌ای که صدای تنفس و ضربان قلب فرد بالغ را احساس کند.

عروسک Lulla احساس در آغوش گرفته شدن را از طریق پخش صدای تپش قلب و تنفس یک مادر  که در حالت استراحت او ضبط شده، به خوبی تقلید می‌کند. عروسک Lulla ویژگی‌های انسانی نیز دارد که از مواد طبیعی ساخته شده است که برای راحتی بیشتر کودک می تواند بوی پدر و مادر را جذب کند.
نحوه مراقبتی کانگارو  که اغلب برای کودکان تازه متولد شده استفاده می‌شود تا بتوانند دما، نرخ تپش قلب و ریتم تنفس بدن طبیعی را کسب کنند که بهترین شیوه مراقبت است! جالب است بدانید، هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین این شیوه شود چرا که علاوه بر تاثیرات بیولوژیک، باعث عمیق‌تر شدن پیوند بین کودک و والدینش می‌شود.

باید بدانید دلایل و موقعیت‌های زیادی وجود دارند که باعث می‌شوند پدر و مادر به راحتی نتوانند نزدیک کودکشان باشند. بعضی از بچه‌ها مدام چرت می زنند و یا بعد از ظهرها می‌خوابند و حتی نزدیک ماندن برخی افراد به کودکان ممکن است باعث بروز مخاطراتی شود. همچنین دلایل جدی‌تری مانند بیماری و بستری شدن پدر و مادر و یا نوزاد در بیمارستان وجود دارد که مانع استفاده از این شیوه مراقبتی کانگارو می‌شود.

خوشبختانه تحقیقات هم در زمینه احساس صدای ضربان قلب و تنفس افراد واقعی روی کودکان و هم مقایسه آن با چیزی شبیه بالش که تنها یک دستگاه پخش صوت درون خود دارد، انجام شده است. هیچ چیز نمی‌تواند جایگزین حضور فیزیکی یک انسان (بخصوص والدین) شود، اما محققان مشاهده کرده‌اند که در هر دو حالت کودکان خودشان را با این صداها وفق داده و تنظیم می‌کنند. طبیعت ما به گونه‌ای است که ریتم‌های حیاتی مراقبت‌کنندگان‌مان را تقلید می‌کنیم و نتیجه این که کودکان هنگام هماهنگ شدن با این صداها آرام‌تر شده و بهتر می‌خوابند.

کمربندی که می‌توانید توسط آن گوشی خود را شارژ کنید + فیلم

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ Nify یک شرکت مستقر در انگلستان است که ایده‌های بسیار جالب و کاربردی را در زمینه گجت‌ها و لوازم جانبی گوشی‌های هوشمند و رایانه ارایه می‌دهد. این شرکت به تازگی کمربندهایی ارایه کرده است که توسط آن‌ها می‌توانید گوشی‌ها و دستگاه‌های هوشمند خود را که نیاز به تأمین انرژی دارند در هر کجا شارژ کنید.


کمربند XOO یک سیستم پیچیده باطری است که پشت آن همانند یک تسمه نقاله جهت تغییر سایز کمربند و در جلو همانند یک کمربند واقعی می‌باشد. این کمربند می‌تواند انرژی به اندازی 2100 میلی آمپر را برای گوشی آیفون یا آندروید شما فراهم کند. همچنین این کمربند دارای یک کانکتور miniUSB جهت شارژ دستگاه همراه در حالی که آنها در جیب شما قرار دارند می‌باشد. فناوری این باطری بسیار جالب توجه است، به ویژه اینکه این باطری انعطاف پذیر است و در داخل کمربند قرار می‌گیرد.

یکی از اعضای شرکت Nify در این باره می‌گوید:

ما شش لایه از باطری انعطاف پذیر را در برش لبه کمربند پنهان کرده‌ایم که در هر کمربند دارای قدرت پایه 1300میلی آمپر می‌باشد. افزودن 400 میلی آمپر در هر سگک و مجموعاً ارایه انرژی تا 2100 میلی آمپر که برای شارژ کامل یک آیفون 6 کافی می‌باشد.

در پایین ویدئوی معرفی این کمربند شگفت انگیز را می‌توانید مشاهده کنید.


7ZIP سریعترین نرم افزار فشرده سازی برای ویندوز + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ یکی از کاربردی ترین نرم افزارهای مورد استفاده کاربران ویندوز فشرده سازها هستند. خصوصاً که میزان دانلود کاربران از اینترنت افزایش چشمگیری داشته است و غالب فایل های آپلود شده در فضا های اینترنتی بصورت فشرده با فرمت‌های zip و  RAR می‌باشند. که دلایلی مانند کاهش پهنای باند مصرفی و میزان فضای اشغال شده دارد.

نرم افزار winrar شناخته ترین نرم افزار مورد علاقه کاربران ایرانی است. ولی از آنجایی که این نرم افزار رایگان نیست مشکلاتی را برای کاربران ایجاد می نماید. یکی از مهمترین معیارهای رقابتی در نرم افزارهای فشرده ساز سرعت فشرده سازی (یا برعکس، باز کردن فایل فشرده) و میزان فشرده سازی فایلها می باشد که در این رقابت WinRar جایگاه خوبی را کسب نمی نماید.


در آزمایشی که بدین منظور طراحی شده است رقابتی میان 15 نرم افزار مطرح فشرده ساز اجرا شده است. در این آزمایش هرکدام از نرم افزارها 3 فایل فشرده شده را استخراج (از حالت فشرده خارج کردن) می کند و 2 مجموعه فایل را فشرده می کند. نتایج به ترتیب بصورت زیر می‌باشد:
1.    7-Zip
2.    ALZip
3.    B1 Free Archiver
4.    Bandizip
5.    FreeArc
6.    HAMSTER Free ZIP Archiver
7.    HaoZip
8.    KuaiZip
9.    PeaZip
10.  PKZIP
11.  PowerArchiver
12.  UltimateZip
13.  WinArchiver
14.  WinRAR
15.  WinZip

همانگونه که می‌بینید سردم دار این رقابت نرم افزار فشرده ساز 7-Zip می‌باشد. این نرم افزار برای اولین بار فرمت 7z را نیز معرفی کرد که قابلیت فشرده سازی بسیار بیشتر از فرمت zip را داراست. با افزایش محبوبیت این فرمت، دیگر نرم افزارهای فشرده ساز نیز از آن پشتیبانی کردند.


شاید بتوان گفت علاوه بر قابلیت و سرعت بالای نرم افزار 7-Zip دو ویژگی متن باز بودن و رایگان بودن این نرم افزار آن را در جایگاه خوبی از نظر محبوبیت بین کاربران سراسر دنیا قرار داده اشت. پیشنهاد می‌کنیم شما هم از این نرم افزار غافل نشوید و همین الان اقدام به دانلود بسته یک مگابایتی این نرم افزار که برای نسخه های 64bit و 32bit ویندوز بصورت جداگانه ارائه شده است کنید و از آن لذت ببرید.


نرم افزار را نصب کنید تا بعضی از تنظیمات آن را بررسی کنیم. پس از نصب کامل، عبارت 7-zip را از منوی start جستجو کنید تا نرم افزار 7-Zip File Manager را بیابید. از منوی Tools گزینه Options را انتخاب کنید. در پنجره Options چندین تب وجود دارد که به توضیح هر کدام خواهیم پرداخت.


در تب اول (System) می‌توانید فرمت‌هایی که می‌خواهید توسط این نرم افزار بصورت پیش فرض پشتیبانی شوند را انتخاب کنید. پیشنهاد می‌کنیم اگر از فشرده ساز دیگری استفاده نکنید همه گزینه‌ها را انتخاب کنید.


در تب دوم (7-Zip) می‌توانید این امکان را به نرم افزار بدهید که زمانی که روی یک فایل فشرده (یا فولدری که می‌خواهید فشرده کنید) راست کلیک می‌کنید گزینه‌های این نرم افزار موجود باشد یا نه. در این قسمت حتی می‌توانید انتخاب کنید که کدام یک از گزینه‌ها در منوی راست کلیک نمایش داده شوند. پیشنهاد می‌کنیم گزینه‌های مطابق با تصویر بالا را تیک بزنید تا هم از شلوغی منوی راست کلیک شما کاسته شود و هم همه‌ی نیازهای مهم شما برطرف شود.

در تب‌های بعدی تنظیمات جزیی تری وجود دارد که معمولاً نیازی به تغییر آنها ندارید ولی بد نیست با آنها آشنایی داشته باشید تا قابلیت‌های نرم افزار را بشناسید و در مواقع لزوم آنها را تغییر دهید. به عنوان مثال تب Folders این امکان را به شما می‌دهد که مسیر کاری نرم افزار را انتخاب کنید. در این مسیر فایل‌های موقتی نرم افزار قرار می‌گیرد و یا در تب setting می‌توانید انتخاب کنید که آیکن‌های پیش فرض فایل‌ها نمایش داده شوند یا آیکن‌های اختصاصی نرم افزار 7-Zip.

امیدوارم که استفاده از این نرم افزار لذت کاربری با رایانه را برای شما فراهم آورد. منتظر معرفی نرم افزارهای کاربردی دیگر از دریچه فناوری اطلاعات باشید.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.07 مگابایت
 • نسخه: 9.22
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

یک پلیر بی عیب و نقص برای iOS + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ برنامه های پلیر زیادی طراحی و ساخته شده اند از پلیر خود گوشی تا دیگر پلیر های ساخته شده که همگی دارای ایراداتی و یا مشکلات هستند. این بار دریچه مشکل شما را حل کرده است و پلیر برای شما قرار داده است.

پلیر

این نرم افزار با قدرت ترین نرم افزار پلیر برای دیدن فیلم ها با کیفیت ۷۲۰p و ۱۰۸۰p است و از فایل‌های زیر نویس هم پشتیبانی می‌کند. شما برای مشاهده کردن زیر نویس تنها باید نام فایل و زیر نویس را یکی کنید و آنها را به دستگاه منتقل کنید. برای اضافه کردن فایل های می توانید از wifi نیز کمک بگیرید تا دیگر نیازی به اتصال دستگاه به کامپیوتر نباشد و بعد از اضافه کردن فایل ها می توانید بر روی آنها پسورد بگذارید. این برنامه از تمام فرمت های رایج مانند: RMVB ,WMV ,AVI MKV ,MP4 پشتیبانی می کند و می توانید تمام فیلم های خود را با کیفیت های بالا به راحتی روی دستگاه خود بدون نیاز به کدک و رمزگشایی پخش کنید. 

پلیر
تیم سازنده این برنامه بیش از یک دهه تجربه در این زمینه دارند و تمام تلاش خود را کرده اند که یک نرم افزار عالی را به بازار روانه کنند که موفق هم شدند! شما می توانید آخرین ورژن این نرم افزار را برای آیفون و آیپد خود از صفحه‌ی دریچه دریافت کنید. حجم کم، پشتیبانی از رادیو و تلوزیون انلاین، قابلیت پخش زیر نویس، کیفیت عالی در پخش، پشتیبانی از همه فرمت های رایج از قابلیت این پلیر می باشد.

 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 8.92 مگابایت
 • نسخه: 1.8.0
 • اجرا در: آیفون3gs/4/4sو آیپاد نسل 3/4 و آیپد. نیاز به ios3.2 یا بالاتر
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

کار با فضای ابری "اسکای داریو" را بیاموزید + دانلود کتاب

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ اسکای درایو مایکروسافت یک نرم افزار ذخیره داده و بک آپ آنلاین است که از همه فایل‌های مهم تان در کلاد بک آپ می‌گیرد. با استفاده از اسکای درایو شما می‌توانید فایل‌های خودتان به صورت ایمن ذخیره کرده و هر زمانی که بخواهید می‌توانید به آنها دسترسی داشته باشید. اسکای درایو قابلیت نصب بروی دستگاه‌های موبایل، شامل گوشی‌های هوشمند، مکینتاش و یا آی پد و حتی بر روی کامپیوترهای شخصی را دارد. به علاوه شما امکان دسترسی به اسکای درایو را از هر جای از دنیا به اسکای درایو را دارید در نتیجه شما می‌توانید به فایل‌هایتان حتی اگر آن فایل‌ها را روی دستگاه تان ندارید دسترسی داشته باشید.

در کتاب حاضر شما بیشتر با اسکای درایو آشنا خواهید شد.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 1.04 مگابایت
 • نسخه: PDF
 • تعداد صفحات: 14 صفحه
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir

یک دستیار حرفه‌ای برای اندرویدی‌ها + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ شاید مدیریت یک گوشی یا تبلت اندرویدی در نگاه اول کار آسانی باشد، اما مطمئن باشید که مدیریت یکپارچه و پیوسته این سیستم عامل آسان نیست، بله برای استفاده بهتر از امکانات موجود در سیستم عامل اندروید باید از برنامه های جانبی استفاده کنید که نرم افزار "Android Assistant" با قراردادن 18 امکان مدیریتی می تواند شما را به تمام خواسته هایتان برساند. از امکانات برنامه می توان به مواردی چون: نمایش وضعیت کنونی گوشی یا تبلت در بخش های مختلف، پاک کننده فایل های اضافی غیر ضروری (کش ها)، قابلیت ایجاد نسخه پشتیبان از فایل ها و قسمت های مد نظر شما و بازیابی آن ها در زمان مورد نظر و ... اشاره کرد.


عکس هایی از نمایه نرم افزار:

  

 • دانلود و مشخصات فایل

 • رمز عبور: www.yjc.ir
 • حجم: 0.3 مگابایت
 • نسخه: 15.0
 • اجرا در: اندروید 2.1 و بالاتر

جعبه ابزاری کامل برای عکاسان و طراحان + دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ همه ما کاربران در سیستم‌مان کلی عکس‌های یادگاری داریم، عکس‌هایی که هر کدام روایتگر لحظات شیرین و شاید هم لحظات تلخ زندگیمان باشد. اینگونه تصاویر برای ما ارزش خاصی دارند و اگر از آنها به خوبی مراقبت نکنیم ممکن است این تصاویر ارزشمند را از دست بدهیم، از این روز بهترین راه برای حفاظت از اینها دسته بندی منظم و مرتب است. گاهی برای پیدا کردن این تصاویر ساعت‌ها رایانه را زیر و رو می‌کنیم تا ببینیم که آنها را کجای رایانه ذخیره کرده‌ایم، دلیل آن هم بسیار روشن و واضح است، چرا که به صورت مرتب آنها را دسته بندی نکرده‌ایم و برای پیدا کردن ساعت‌ها باید جستجو کنیم.


برای دسته بندی تصاویر در رایانه نرم افزارهای بسیار موجود است اما هیچکدام نمی‌تواند جای ACDSee Pro را بدهد! این نرم افزار قدرتمند که سالیان درازی در این عرصه فعالیت دارد هر بار در به‌روز رسانی جدیدش آخرین تکنولوژی‌ها را در ویرایش و دسته بندی تصاویر به کار می‌گیرد تا رضایت همه کاربران را به خود جلب کند. البته امکانات ACDSee Pro به همین جا ختم نمی‌شود و قابلیت‌هایی حرفه‌ای و کاربردی فراوانی نیز دارد که آن را تبدیل به یک جعبه ابزار همه کاره برای عکاسان و طراحان گرافیک تبدیل کرده امکانات و قابلیت‌هایی همچون تغییر فرمت تصاویر، ساخت اسلایدشوهای حرفه‌ای، درج واترمارک برای کپی رایت، بازسازی تصاویر قدیمی و از همه مهم‌تر قابلیت روتوش تصاویر را نیز دارد. در واقع این نرم افزار کاربردی به گونه‌ای تصاویر موجود در رایانه ما را مرتب و منظم می‌کند که امکان ندارد بعد از نصب مجدد ویندوز روی رایانه این نرم افزار را نصب نکنید. اگر پلیر خاصی روی رایانه‌تان ندارید ACDSee Pro اینجا هم به کمک شما می‌آید و در قالب یک پلیر صوتی و تصویری نقش پخش کننده را ایفا می‌کند. پس دست به کار شوید و با نصب ACDSee Pro تصاویر ارزشمندتان را تنها با یک کلیک سازماندهی کنید.

 • راهنمای نصب
  - نرم افزار را طبق دستورات نوشته شده در فایل Read Me.txt نصب و فعال کنید.


 • دانلود و مشخصات فایل


 • حجم: 63.50 مگابایت
 • نسخه: 8.0 (Build 262)
 • اجرا در: ویندوزهای XP, 7, 8
 • رمز فایل فشرده: www.yjc.ir