دریچه ی فناوری اطلاعات
دریچه ی فناوری اطلاعات

دریچه ی فناوری اطلاعات

CSR Racing، هیجان واقعی رانندگی + لینک دانلود

به گزارش دریچه فناوری اطلاعات باشگاه خبرنگاران؛ NaturalMotion نام یک شرکت تازه تاسیس می باشد که اولین گام خود را در زمینه بازی های شبیه سازی شده برداشته است. این شرکت تا کنون سه بازی روانه بازار کرده است که طرفداران زیادی را مجذوب خود کرده است. یکی از این بازی ها بازی CSR Racing می باشد که توجه بیشتر گیمرها را به خود جذب کرده است. همیشه بازی های ساده تر اعتیادآورتر هستند. این یک بازیِ ساده و در عین حال سرگرم کننده است که گذر زمان را در خود گم می‌کند. بازی هایی که سبک آن رانندگی با موتور و ماشین است، با هر گروه سنّی ارتباط برقرار نمی کنند، ولی این بازی توانسته از هر رده سنّی مخاطب های زیادی داشته باشد. در این قسمت، توضیحاتی در مورد این بازی که در سبک رانندگی است، خواهیم داد.

ماشین سواری

ناشر: NaturalMotion
سازنده: NaturalMotion 
تاریخ انتشار: November 01, 2014
پلتفرم: Android , iOS
ماشین سواری

گرافیک و رابط کاربری
این بازی به شکل سه بُعدی ساخته شده است و طراحی بسیار قوی دارد، وسایل نقلیه به شکلی قوی و با گرافیک بالا به تصویر کشیده شده و کمی حالت واقعی دارند. وسایل نقلیه و نقشه های زیادی در بازی موجود است که بازی را از یک رنگی در آورده. بازی CSR Racing یکی از بهترین شبیه سازهای رانندگی در موبایل است و این بخاطر campaign mod پیشرفته، انتخاب خوب ماشین ها، موزیک های خوب و گرافیک عالی این بازی است که هر طرفدار این سبک بازی را جذب خود می‌کند. گرافیک این بازی در سطح بسیار بالای قرار دارد و این امر موجب شده است گیمرهای زیادی از گرافیک این بازی ابراز رضایت کنند. گرافیک بالا به نوبه خود نمی تواند بازی را زیبا کند بلکه یک نور پردازی بسیار دقیق به زیبای این بازی می افزاید که نور پردازی بسیار خوبی در این بازی کار شده است. قابلیت سایه افتادن دقیق ماشین و اشیاء روی زمین این بازی را بیشتر رویایی کرده است. در بازی CSR Racing سوار بر اتومبیل رویایی خود شوید و با دیگر شرکت کنندگان مسابقه شتاب دهید! گیم پلی خیره کننده و وجود اتومبیل های سرعتی و قدرتمند از کمپانی های مطرح نظیر: ائودی، بی ام و، شورولت و... جذابیت بازی را دوچندان کرده است!

ماشین سواری
با دوستان خود مسابقه دهید
یکی از ماشین های سرعتی موجود در گاراژ خود را انتخاب کرده و با دوستان به مسابقه بپردازید. زمان بسیار مهم است و هر صدم ثانیه می تواند برنده مسابقه را مشخص کند! آیا آماده اید تا ماشین رویایی (Pagani Zonda) را برنده شوید؟ در مکان های مختلف دنیا به بازی بپردازید و مهارت های رانندگی خود را به همه ثابت کنید! توربو، موتور، ECU، لاستیک و … را ارتقا دهید تا رقیبان خود را شکست دهید! با استفاده از آیتم های مختلف می توانید موتور ماشین خود را قدرتمند ساخته و هنگام مسابقه با مدل مشابه برنده مسابقه شوید!

قوانین شهر را زیر پا بگذارید
در این مسابقات شما تنها نیستید! بهترین رانندگان شهر در حال تماشای مسابقات شما می باشند و به زودی باید با آنها مسابقه دهید! آیا آماده هستید تا با آنها مسابقه دهید؟
ماشین سواری

گیم پلی
می رسیم به بخش اصلی و مهم یعنی گیم پلی. برای شروع یک وسیله‌ی نقلیه و یک نقشه انتخاب می کنید، تجهیزات اضافه برای وسیله‌ی نقلیه می خرید. با شروع بازی شکل زیبای قرار گرفتن وسیله‌ی نقلیه و انیمیشن های زیبا قابل مشاهده است. وسیله‌ی نقلیه به دلیل 3 بُعدی بودن به سمت جلو و عقب دو سمت خودرو حرکت می کنند. مسابقه در خیایان های شهر برگذار می شود و فیزیک واقعی و ماشین های پویا همراه با گزینه های ظریف تنظیم خودرو برای تجربه گیم پلی واقعی تر در این بازی به خوبی کار شده است. آسیب ها واقعی هستند و تاثیری بر عملکرد خودرو می گذارد. گزینه های زیادی برای افزودن به خودرو ندارید و باید از قطعات پیشفرض استفاده کنید. اما آیا این بازی سرگرم کننده است؟ قطعا این بازی مراحل زیادی دارد و می توانید مدت ها از آن لذت ببرید. خرید ماشین های گران قیمت سخت است و شما باید مراحل زیادی از بازی را بازی کنید تا بتوانید ماشین هایی مثل bentley speed 8 یا bugatti veyron را بخرید. این بازی انقدر جالب است که یک بازی عادی نیست اما رایگان است.

گرافیک و صداها

در کل این بازی بسیار خوب است، ماشین ها عالی هستند، دودی که از چرخ ها بلند می شود جلوه خواصی به بازی می دهد. صداها بسیار خوب هستند صدای موتور و صدا چرخ ها بسیار ظریف استفاده شده اند که تجربه ی لذت بخشی در صورت استفاده از هدفون برای شما رقم خواهند زد. در کل برای یک بازی رایگان این ویژگی ها قابل قبول است نقات قوت آن تنوع خوب ماشین ها، دنیایی از مسیر ها و مسابقات وجلوه های تصویری زیبا است، اما نقطه ضعف این بازی به عنوان یک شبیه ساز رانندگی این است که این بازی در واقع شبیه ساز رانندگی واقعی نیست.



 • دانلود و مشخصات فایل


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.